آیکون

سجاده نماز دخترانه عمده

سجاده نماز دخترانه عمده

سجاده نماز دخترانه عمده، یک گزینه مناسب برای فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات مذهبی است که به دنبال تأمین نیازهای مشتریان خود با قیمت مناسب هستند. این سجاده‌ها معمولاً با طراحی‌های جذاب و رنگ‌های شاد و متنوع تولید می‌شوند که توجه دختران جوان را به خود جلب می‌کند. خرید عمده سجاده نماز دخترانه نه تنها هزینه‌ها را کاهش می‌دهد بلکه امکان انتخاب از میان انواع مختلف با کیفیت‌های متفاوت را نیز فراهم می‌آورد. این سجاده‌ها می‌توانند به عنوان هدایای مناسب برای مناسبت‌های مذهبی مانند جشن تکلیف نیز استفاده شوند، که این امر به خریداران عمده امکان می‌دهد تا با عرضه محصولات متنوع و جذاب، رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

شما میتوایند برای خرید انواع سجاده به فروشگاه بافت نت مراجعه نمایید.

سجاده نماز دخترانه عمده یکی از انواع سجاده ها هستند که مدارس و مساجد برای جشن تکلیف دختران جوان آن ها را سفارش می دهند.

 

به دلیل حجم بالای سفارشات و هزینه بر بودن آن ها، معمولا سفارش به صورت کلی و یک جا به تولیدکنندگان سجاده نماز، داده می شود. برخی از نیز برای خرده فروشی و خرید به قیمت مناسب، به کارخانه های تولید سجاده مراجعه می کنند.

کلیک کنید: آشنایی با سجاده های مخمل و روش نگهداری از آن ها

در خرید سجاده نماز دخترانه عمده به کدام نکات باید توجه کرد؟

از آن جایی که سجاده نماز دخترانه در مدل ها، طرح ها و جنس های مختلفی تولید می شوند، باید تفاوت های آن ها را شناخت. به عبارتی دیگر، در هنگام خرید سجاده نماز بهتر است به موارد ذکر شده در زیر توجه شود:

  • وزن سجاده

بهتر است سجاده های دختران سبک بوده و مشکل جابه جایی برای رفتن به مسجد و استفاده شخصی در آینده را نداشته باشند.

  • اندازه سجاده

معمولا اندازه تعیین شده برای سجاده های دختران، کوچک تر از سجاده های معمولی است.

  • جنس

به دلیل اولین تجربه دختران برای شروع نماز، پیشنهاد می شود سجاده با جنس های لطیف و نرم خریداری شود.

  • طرح و رنگ

طرح و رنگ یکی از مهمترین بخش های این انتخاب هستند. رنگ های شاد و ملایم بهترین انتخاب برای جشن های تکلیف خواهند بود. ترکیب پارچه های ساده و پارچه های گلدار با داشتن رنگ هایی هماهنگ، حس بهتری را به خانواده ها و دختران مکلف خواهد داد.

  • امکان شست و شو

اگر سجاده از جنس های خوبی تولید شده باشد، شست و شوی آن بدون مشکل خواهد بود. پس دادن رنگ حین شست و شو، جمع شدن پارچه و شل شدن پارچه پس از شست و شو و … با جنس پارچه رابطه مستقیم دارد. امکان شست و شوی دائم مدل های پر شده از ربان دوزی، پولک دوزی و … سخت تر از مدل های ساده تر خواهد بود.

هزینه سجاده نماز دخترانه
هزینه سجاده نماز دخترانه چقدر است؟

کلیک کنید: موقع خرید سجاده و جانماز به چه نکاتی دقت کنیم؟

 کیف نماز دخترانه برای جشن تکلیف، چند تکه هستند؟

در کیف های جشن تکلیف:

  • یک سجاده
  • دو عدد جانماز با سایزهای مختلف
  • چادر نماز
  • مقنعه
  • مهر و تسبیح

قرار دارند.

این کیف ها با رنگ های شاد و گلدار و کیفیت های بسیار خوبی تولید می شوند. چادر و سجاده نماز دخترانه مخصوص جشن تکلیف با داشتن ظاهری متفاوت تر از چادرها و سجاده های دیگر، برای تشویق دختران تازه مکلف شده برای نماز مناسب هستند.

بیشتر بخوانید = سجاده نماز برای جشن تکلیف

هزینه سجاده نماز دخترانه عمده چقدر است؟

همان طور که پیش تر اشاره شد، مدل ها و جنس های مختلفی برای تولید سجاده نماز دخترانه عمده استفاده می شوند. به دلیل بالا رفتن هزینه ها، خرید بدون واسطه سجاده نماز دخترانه از کارخانه ها مقرون به صرفه تر است. سه عامل زیر در هزینه خرید سجاده ها موثرند:

  1. نوع جنس
  2. کیفیت
  3. بزرگی یا کوچکی اندازه

به عنوان مثال اگر سجاده از جنسی تولید شده باشد که شست و شوی آن به راحتی انجام شود، قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده تر خواهد داشت. برخی سجاده ها نیز به صورت ضد آب تولید می شوند. این سجاده ها نیز از قیمت بالایی برخوردارند.

 

کلیک کنید: مرکز سجاده نماز عمده در تهران

سخن پایانی

5/5 - (1 امتیاز)
مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره‌ی بافت نت

بافت نت بزرگترین تولید کننده فرش فانتزی، قالی، سجاده و … در ایران است. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما محصولات بافت نت را به صورت عمده یا تکی در بهترین قیمت و کیفیت ممکن تهیه کنید.

فروش عمده سجاده

جدیدترین مقالات